Français English Nederlands

Klantenservice

Voor vragen kunt u contact opnemen met Olivier. Dit kan door te bellen met 023 – 531 97 03 of door te mailen naar info@olivier.nl.

Veelgestelde vragen:

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    De levertijd verschilt per bestelling. Bestelde artikelen die voorradig zijn bij Olivier, zijn snel op plaats van bestemming. Binnen 3 werkdagen kunt u de voorradige bestelling verwachten. Voor de producten die niet op voorraad zijn is Olivier afhankelijk van leveranciers. Neemt u dan eventueel contact met Olivier op voor de status van uw bestelling.

  • Is mijn artikel op voorraad?
    Olivier geeft op de webshop weer of het artikel op voorraad is, middels een legenda. Per artikel staat rechts bovenin een indeling waarop te zien is of het artikel wel of niet op voorraad is. De indeling is als volgt:



    Voor producten waarbij geen legenda wordt weergegeven, adviseert Olivier u om te informeren naar de levertijd.

  • Mijn artikel wordt weergegeven als voorraad, maar het leveren duurt langer dan 2 werkdagen hoe kan dit?
    Wanneer er de minimale bestelhoeveelheid op voorraad is, wordt deze weergegeven als op voorraad. Wanneer u er dus meer besteld dan Olivier op voorraad heeft, zal dit artikel bij de leverancier besteld moeten worden. Vandaar dat het langer kan duren dan 3 dagen.

  • Waar kan ik zien of de webshop korting wordt doorgevoerd?
    Bestellen via de webshop levert u meer voordeel op dan telefonisch bestellen. Over de artikelprijzen die worden weergegeven is een webshop korting berekend. Tevens krijgt u over de totaalfactuur, uitgezonderd klein order toeslag en transportkosten, 3% webshop korting. U krijgt dus extra korting. De 3% korting is de enige zichtbare korting op de factuur, en wordt vermeld op een aparte regel.

  • Waar kan ik inloggen, en hoe krijg ik een gebruikersnaam en wachtwoord?
    Inloggen kunt u doen door te klikken op inloggen. Voor het aanvragen van een gebruikersnaam en wachtwoord, kunt u klikken op inloggen. Vervolgens klikt u op het inlogscherm op wachtwoord aanvragen. U krijgt dan automatisch een e-mail toegezonden waarin u beschikking krijgt over een gebruikersnaam en wachtwoord. Het activeren van uw account doet u door te klikken op de link in de e-mail.

  • Op welke manier kunnen artikelen geleverd worden
    Olivier heeft 2 leveringswijzen. De meeste leveringen gaan per expediteur. Bij een factuurbedrag lager dan €400,- rekent Olivier €14,75 transportkosten.
    Een andere, meer voordelige leveringswijze is dat u de bestelling zelf ophaalt bij Olivier. De keus is aan u.

  • Wat gebeurt er als er een product niet meer leverbaar is?
    Olivier streeft er naar om de webshop dagelijks bij te werken en deze fout te voorkomen. Mocht het onverhoopt toch gebeuren dat er een product besteld wordt dat niet meer leverbaar is, dan neemt Olivier telefonisch contact op om u te informeren over de status van de bestelling. Er zal, indien mogelijk, een alternatief aangeboden worden of het betaalde bedrag wordt gecrediteerd.

-->

Over Olivier

Service

Volg ons

Inloggen